sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Kuvailua

Elikkäs torstaina kuvailin vähän Sampoa rannalla ja sitten mentiin mun kaverin takapihalle ottaa aurinkoa. Oltiin n.3h ulkona ja tuli hyviä kuvia otettua.

Viikonloppuna en lenkittänyt Sampoa, koska olin perjantaista- sunnuntaihin asti melontaleirillä. Yövyttiin  1 yö leirikeskuksessa ja toinen yö soininsaaressa teltoissa ja illalla mentiin leiriläisten kanssa johkin vaeltaan,  niin otin tosta järvestä kuvan :D Sampo oli ikävöinyt mua tän viikonlopun aikana ja se on ollut ny koko ajan mun  lähettyvillä :)




 Ens viikonloppuna olisi tarkoitus mennä lauantaina ja sunnuntaina Hämeenlinnan mätsäreihin ja niistä tekisin yhteisen postauksen :)   Mulla ei taida olla nyt kauheesti kirjoitettavaa, kun oon aika puhki tästä viikonlopusta.
                                                 

                                                                Kuvia:








 
2v 10kk



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti