perjantai 24. toukokuuta 2013

näyttelytreenit

           Tiistaina koulun jälkeen lähdin Sampon kanssa pihalle. Mentiin meijän koulun hiekkakentälle ja     siellä odottelin hetken aikaa mun kavereita ja niillä oli kaksi koiraa mukana. Vili on 3-vuotta vanha (sekarotuinen) ja  Martta oli 4kk (kääpiösnautseri). Kentällä koirat saivat olla irti ja Sampo tuli toimeen hyvin pikkukoirien kanssa. Martta ei ehtinyt tulla yhteiskuvaan, kun sen omistajan piti lähteä, niin otettiin Vilistä ja Samposta kuvia. Oli kiva päivä ja tuli oltua 3h ulkoilemassa :)


 
Vili&Sampo
 
Sampo nuuhkii varovaisesti Viliä :D 


Torstaina mentiin ehkk järkkäämiin näyttelytreeneihin Linnanpuistoon. Lähdettiin kaupunkiin päin käveleen joskun viideltä ja kävelyssä meni 45 min. Kun oltiin perillä, niin Jessen omistaja eli Pauliina kokeili vähän Sampoa. Parannettavaa olisi vieraitten ihmisten kanssa ravaaminen, kun Sampo on hiukan mun perään. Hyvin Pauliina osasi rodunmukaisesti seisottaa Sampoa  ja seisottaessa ei ole lainkaan mun perään, mutta hyvä niin :) Pitää vaan treenailla paljon, että oppii ravamaan muidenkin kanssa. Kesäkuussa Sampo on EHKÄ menossa junnuileen Hämeenlinnan kr näyttelyyn 29.6, niin sen takia tätä mun perään menoa sais vähän vähennettyä, mutta ohan tässä viel kuukaus aikaa :D
Näyttelytreeneissä meni mun kanssa hienosti ilman mitään ongelmia ja siltä ohjaajalta sai hyviä vinkkejä :) Huomenna mennään  Hämeenlinnan Hangasmäen mätsäriin ja sunnuntaina vuorentaan koululle mätsäriin.


 
Sampo&Jesse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti